maandag 23 april 2007

Ciao Guidolin!!!!!!!!!!!!

Hij was mijn held toen hij ons vanuit het niks Europa instuurde tijdens het eerste seizoen in de Serie A. Ik vond het heel spijtig dat hij het volgende seizoen naar Monaco zou gaan, maar ik sloot hem terug in de armen toen hij na een jaar Frankrijk terugkeerde naar het Stadio Barbera. De laatste weken deed hij er echter alles aan om die zorgvuldig verdiende liefde kwijt te raken. Een absoluut gebrek aan wil om veranderingen door te drijven, het blijven opstellen van niet-scorende spitsen en een gebrek aan elke vorm van positivisme hebben er voor gezorgd dat Francesco Guidolin bij mij, en naar ik verwacht ook bij vele anderen, een stevige val heeft gemaakt. Eindelijk heeft Zamparini de ballen gehad om hem te ontslaan, en ik ben er niet rouwig om. Voor de rest van het seizoen wordt zijn taak overgenomen door co-trainer Renzo Gobbo. Ik hoop gewoon dat we minstens 12 op 15 halen in de laatste 5 wedstrijden, en dat we volgend jaar misschien toch nog Europa in kunnen.

Ciao Francesco, moge je snel een nieuwe club vinden...

Geen opmerkingen: