maandag 9 april 2007

Ciao Guidolin? (parte due)

'Ik heb nog geen beslissing genomen in verband met Francesco Guidolin. Ik ga eerst mijn paaseieren opeten, en daarna ga ik eens samenzitten met de technische staf om de situatie te bekijken.'

Also sprach (wie anders dan) Maurizio Zamparini. Guidolin is vandaag dus nog steeds coach van Palermo, voorlopig. Mogelijke opvolgers: landloper Carlo Mazzone (ex-Brescia, Bologna en Livorno), Giuseppe Iachini (huidig Piacenza-coach en ex-speler van Palermo), Walter Mazzarri (ambitieuze Reggina-coach) en Mantova-trainer Domenico Di Carlo. Liefst niet Mazzone, de andere drie mogen van mij gerust afkomen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe liefst niet mazzone!?!?!?!?!
die man is een van mijn helden sinds een atalanta 3- brescia 3 waar hij naar de suporters van atalanta liep...echt zalig (ook al ben ik atalanta fan)Mazzone zou voor mij zelfs inter mogen trainen

Steven zei

Mazzone is een fantastische figuur, en hij heeft niet voor niets het meest aantal gecoachte matchen achter zijn naam, maar hoeveel successen heeft hij in heel zijn carrière al echt geboekt? Jij weet waarschijnlijk even goed als ik hoe Livorno ineen is gezakt vorig seizoen nadat hij Donadoni was komen vervangen. Ik zou het liefst eens een stabiele coach krijgen bij Palermo...