dinsdag 27 maart 2007

Wishlist

Aangezien het vrij rustig is qua Serie A-nieuws, heb ik me vandaag maar eens bezig gehouden met een boodschappenlijstje voor de komende transfermarkt. Een beetje rekening gehouden met het budget van Palermo, dat wel, maar misschien zijn bepaalde mensen wel meer waard dan ik kan inschatten. Voordat je iets nieuw koopt, gooi je best je oude rommel weg. Mogen voor mijn part vertrekken:

  • Ciro Capuano: Serie B-materiaal
  • Paolo Hernan Dellafiore: kan de verwachtingen niet waarmaken
  • Giovanni Tedesco: te oud, te traag
  • Andrea Caracciolo: zie hieronder
  • David Di Michele: tamzak
  • Franco Brienza: ik zal hem missen, maar hij wordt te traag en te onvoorzichtig
Verlanglijstje:

  • Simone Loria (Atalanta)
  • Giulio Migliaccio (Atalanta)
  • Michele Canini (Cagliari)
  • David Suazo (Cagliari)
  • Franco Semioli (Chievo)
  • Sergio Almiron (Empoli)
  • Ricardo Montolivo (Fiorentina)
  • Giampaolo Pazzini (Fiorentina)
  • Marco Amelia (Livorno)
  • Cristiano Lucarelli (Livorno)
  • Igor Budan (Parma)
  • Rolando Bianchi (Reggina)
  • Gennaro Del Vecchio (Samp)
  • Fabio Quagliarella (Samp)
  • Alessandro Rosina (Toro)
  • Gyan Asamoah (Udinese)
  • Graziano Pellé (Cesena)
  • Daniele Cacia (Piacenza)

Tuurlijk is dit onhaalbaar. Maar als er al een paar spelers uit dit lijstje willen komen, zal ik een gelukkig man zijn. De vet aangeduide namen worden gevolgde door de toppers, en zouden dus quasi onhaalbaar moeten zijn. Maar een aanvalsduo Pellé-Cacia zou volgend seizoen verrassend doen beginnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

della fiore kennek persoonlijk (woont in bergamo)en ik kan garanderen dat hij over een jaartje of twee een meer als goede speler zal zijn wss niet genoeg voor top ploegen of voor de champions league maar voor palermo of andere ploegen dat voor de uefa beker willen vechten zeker