dinsdag 8 mei 2007

Dumb & Dumber

Als er ooit nog een vervolg komt op 'Dumb & Dumber' weet ik al twee mogelijke hoofdrolspelers: Luciano Spalletti en Franco Sensi. De coach en voorzitter van AS Roma hebben namelijk beslist dat 3 miljoen euro te veel is voor Christian Wilhelmsson, en ze lichten de optie op de middenvelder dus niet. Truth be told, ik was ook geen fan van de Zweed in zijn Anderlecht-periode, maar wat hij het laatste half jaar heeft laten zien bij Roma was soms om duimen en vingers van af te likken. En nu keert hij dus terug naar Nantes. Alhoewel, terugkeren: het lijkt me sterk als hij bereid is om met de Kanaries naar de Ligue 2 te gaan, en hij zal dus wel tegen een prijsje mogen vertrekken.

Ik weet niet wat jij nu aan't doen ben, geachte Maurizio Zamparini, maar ik stel voor dat je zo snel mogelijk richting Punta Raisi vertrekt om een vlucht richting Frankrijk te boeken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Laat hem gewoon terug naar Anderlecht gaan :d