donderdag 31 mei 2007

Benvenuto Stefano!

Ik denk dat ik straks een lekkere fles Prosecco soldaat ga maken, want ik heb een reden tot feesten. Palermo heeft namelijk een nieuwe coach, en wat voor één: Stefano Colantuono, de man die Atalanta dit seizoen naar een 8e plek leidde mag het nu bij een subtopper gaan proberen. Waarom ben ik hier zo blij mee? Colantuono was, samen met Mazzarri en Di Carlo, een van mijn gewilde opvolgers voor Guidolin, en dat heeft zo zijn redenen: hij kan presteren onder druk, werkt veel met jonge spelers en kan om met wannabe-vedetten.

Laten we ook niet te hard van stapel lopen: Guidolin heeft ook een fantastische eerste seizoenshelft meegemaakt, om dan in te zakken. Maar soit, eerst Migliaccio en nu Colantuono: de transferperiode is goed ingezet. Stefano, in bocca al lupo!


EDIT: Het was te verwachten dat Atalanta niet tevreden ging zijn. Colantuono zou vanmorgen zelf zijn ontslag gegeven hebben bij de Orobici, en voorzitter Ruggeri is niet tevreden:

"Mi sento tradito"

Geen opmerkingen: