dinsdag 8 mei 2007

Amauri

Managers, ik krijg er zo langzaamaan het schijt van. Niet alleen van die lul die Andrea Caracciolo vertegenwoordigt, maar minstens evenveel van Mariano Grimaldi? Wie? De manager van Amauri, die. Even schetsen. Amauri kwam in augustus van Chievo naar Palermo, en tekende een contract voor vier seizoenen. Na 9 goals in een half seizoen deed de Braziliaan iets verkeerd met zijn knie, en nu ligt hij al een half seizoen in de lappenmand. Palermo zakte in als blubber, en Amauri liet weten dat hij volgend seizoen alles wil goedmaken tegenover de Palermo-fans. Goal.com pakt nu uit met een interview met Amauri's manager, en die schermt met interesse van de grote Italiaanse ploegen en zelfs Liverpool. Want, aldus Grimaldi:

"Liverpool coach Rafael Benitez is an avowed admirer of Amauri who he considers to be the best striker in Europe along with Drogba.
However, Liverpool are not the only ones after Amauri."

Nu weet ik niet hoe betrouwbaar Goal.com is, maar het lijkt mij toch raar dat een spits die sinds Kerstmis geen bal meer geraakt heeft plots gewild door zijn door alle grote ploegen. Volgens mij schermt Grimaldi gewoon wat met ploegen zodat er ook een echt bod zou komen. Palermo zou een prijskaartje van 20 miljoen op Amauri's hoofd geplakt hebben, en zou bereid zijn om te luisteren naar voorstellen. En noteer dit dus maar als een belofte: als Zamp mijn held verkoopt, vlieg ik persoonlijk naar Palermo om in zijn pint bier te gaan zeiken. En reken er maar op dat het ochtendpis zal zijn.

Gelukkig viel ook dit te lezen:

"However, I would like to clarify that Amauri finds himself at ease with Palermo, and has pledged loyalty to the club’s leadership and the city of Palermo."

1 opmerking:

Anoniem zei

Nu hoop k echt dat Amauri naar Liverpool komt!!!