woensdag 4 april 2007

Bleiterke


Op sommige dagen kan je wel een verzetje gebruiken, en vandaag heb ik me krom gelachen met de uitspraken van Patrick 'Tiens, mijn truike hangt onder het snot' Vieira. De Franse verdediger (lees: 'full-time idioot') van Inter was een paar maand geblesseerd, en na zijn terugkeer in het Inter-trainingskamp eerder deze week had het Orakel van Dakar veel te vertellen:

“I cannot understand how Milan can participate in the Champions League after everything that happened"

Boe-fuckin'-hoe. Calimero vergeet blijkbaar dat zijn toenmalig team, Juventus, de spil was van alles wat er gebeurde en hij toen ook al begon te mekkeren over het gebrek aan respect voor de 'grootste en mooiste' club van Italië. Een paar weken later was hij weg naar Inter. Maar dat was nog niet alles. Vieira wist ons ook haarfijn uit te leggen wat er verkeerd gegaan is tijdens de Champions League-campagne van de Interisti:

"We waren veel sterker dan Valencia, maar mijn inbreng werd gemist."

Euh...hallo? Welke inbreng? De wasmadam wat extra werk en slijmerige handen geven? Grapjas. En ook dit nog:

"We
were under too much pressure from the media"

Alweer: euh? Zou Vieira ooit al gehoord hebben van Carlo 'Iedere trainer op aarde wordt in verband gebracht met mijn job' Ancelotti? Die mens mag klagen over druk. Ga wat poen scheppen in Qatar ofzo, scheelt ons weer heel wat gezever volgend seizoen.

Geen opmerkingen: